5/10/2010

SELAMAT DATANG PARA PELAJAR BARU SEMESTER 1

5/10/2010
Selamat datang dan tahniah diucapkan kepada para pelajar baru semester 1 2010/2011 yang mendaftar di pusat Prauniversiti SMK Khir Johari, Tg.Malim. Sehingga kini seramai 85 orang pelajar telah mendaftarkan diri masing-masing.

Selain daripada para pelajar SMK Khir Johari sendiri, para pelajar tersebut juga berasal dari beberapa buah sekolah di sekitar Tg.Malim, iaitu SMK Methodist Tg.Malim, SMK Dato' Zulkifli Muhammad, Slim River, SMK Slim, Slim River, SMK Agama, Slim River dan beberapa buah sekolah lain luar daerah Batang Padang.

Selepas majlis pendaftaran, majlis perasmian minggu orientasi disempurnakan oleh Tuan Pengetua Cemerlang SMK Khir Johari, Tg.Malim, Pn.Hjh.Noraini binti Yeub Sidi. Minggu orientasi akan berlangsung sehingga 14 Mei 2010 (Jumaat)

Kepada para pelajar luardiharap segera menyesuaikan diri dengan persekitaran sekolah yang baru serta memanfaatkan program orientasi bagi mengenali budaya sekolah ini.
Tinta Pujangga
Yang kurik itu kendi,Yang merah itu saga;Yang baik itu budi,Yang indah itu bahasa. Begitulah hubungan antara budi dan bahasa. Kata orang lagi... Orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa. Jelasnya tinggi dan rendahnya harga diri dan budi seseorang itu bergantung kepada bahasa yang digunakan. Dan, dengan budi bahasa yang tinggi, menjadikan seseorang itu dihormati oleh rakan dan taulan. Sekian adanya.
Share This
Subscribe Here

 

LAMAN PRA UNIVERSITI DI SANA SINI

BLOG MANTAN PELAJAR

Followers

PENAFIAN

Dimaklumkan bahawa laman ini merupakan laman rasmi Pra Universiti SMK Khir Johari Tanjong Malim. Kami bertanggungjawab sepenuhnya terhadap setiap artikel atau bahan yang dipaparkan dalam laman ini. Walau bagaimanapun kami tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kehilangan maklumat hasil daripada apa-apa juga transaksi yang melibatkan laman ini. Sekian terima kasih.

HUBUNGI KAMI


PUSAT PENGAJIAN PRAUNIVERSITI,
SMK KHIR JOHARI, 35900 TG.MALIM,
PERAK DARUL RIDZUAN
TEL: 05-4596334
FAKS : 05-4582454
EMAIL:
t6kjtm@gmail.com

BLOG TENAGA PENGAJAR

PAUTAN AKADEMIK

LAMAN PRA UNIVERSITI SMK KHIR JOHARI, TG.MALIM Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa