10/27/2009

KOLOKIUM: PENGHANTARAN ESEI TUGASAN

10/27/2009
Walaupun kolokium Tingkatan Enam Fasa Pertama telah berakhir, tetapi esei tugasan masih ramai yang belum menghantar kepada guru-guru pembimbing. Para pelajar sepatutnya menghantar tugasan tersebut pada atau sebelum 26 Oktober 2009 (Isnin), iaitu sebelum menduduki peperiksaan akhir tahun.
Sehubungan dengan itu, pihak Unit R&D dan Kolokium tidak bercadang untuk menunda tarikh tersebut kepada tarikh yang baru, sebaliknya terus menggesa para pelajar menghantar kepada guru-guru pembimbing secepat mungkin untuk tujuan pentaksiran markah. Kegagalan para pelajar menghantar tugasan tersebut dengan kadar segera akan menjejaskan markah peperiksaan akhir tahun bagi setiap mata pelajaran yang terlibat.
Tinta Pujangga
Yang kurik itu kendi,Yang merah itu saga;Yang baik itu budi,Yang indah itu bahasa. Begitulah hubungan antara budi dan bahasa. Kata orang lagi... Orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa. Jelasnya tinggi dan rendahnya harga diri dan budi seseorang itu bergantung kepada bahasa yang digunakan. Dan, dengan budi bahasa yang tinggi, menjadikan seseorang itu dihormati oleh rakan dan taulan. Sekian adanya.
Share This
Subscribe Here

 

LAMAN PRA UNIVERSITI DI SANA SINI

BLOG MANTAN PELAJAR

Followers

PENAFIAN

Dimaklumkan bahawa laman ini merupakan laman rasmi Pra Universiti SMK Khir Johari Tanjong Malim. Kami bertanggungjawab sepenuhnya terhadap setiap artikel atau bahan yang dipaparkan dalam laman ini. Walau bagaimanapun kami tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kehilangan maklumat hasil daripada apa-apa juga transaksi yang melibatkan laman ini. Sekian terima kasih.

HUBUNGI KAMI


PUSAT PENGAJIAN PRAUNIVERSITI,
SMK KHIR JOHARI, 35900 TG.MALIM,
PERAK DARUL RIDZUAN
TEL: 05-4596334
FAKS : 05-4582454
EMAIL:
t6kjtm@gmail.com

BLOG TENAGA PENGAJAR

PAUTAN AKADEMIK

LAMAN PRA UNIVERSITI SMK KHIR JOHARI, TG.MALIM Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa