12/11/2009

MESYUARAT PRA AWAL TAHUN 2010

12/11/2009
Pada hari ini telah berlangsung Mesyuarat Pra Awal Tahun Pengurusan Tingkatan Enam 2010 yang diadakan di Pusat Sumber Sekolah (PSS). Mesyuarat tersebut dipengerusikan oleh En.Asris bin Ali, Penolong Kanan Tingkatan Enam.
Mesyuarat yang berlangsung lebih kurang dua jam setengah itu memperincikan Senarai Tugas Pengurusan Tinkatan Enam 2010 dan jadual pembelajaran untuk kesemua kelas, termasuklah tingkatan enam rendah yang akan memulakan sesi pembelajaran pada bulan Mei 2010.
Selebihnya mesyuarat membincangkan beberapa perkara yang masih belum jelas berkaitan dengan perjawatan serta surat PELAKSANAAN PENGURUSAN TINGKATAN 6 TAHUN 2010 yang bertarikh 7 Disember 2009.
Mengikut En.Asris, mesyuarat bersama dengan Tuan Pengetua akan diadakan selepas sesi persekolahan dibuka. Oleh itu beberapa perubahan dalam senarai tugas akan dibuat dan seterusnya perlu disahkan oleh Tuan Pengetua sebelum dimuatkan dalam laman ini.
Tinta Pujangga
Yang kurik itu kendi,Yang merah itu saga;Yang baik itu budi,Yang indah itu bahasa. Begitulah hubungan antara budi dan bahasa. Kata orang lagi... Orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa. Jelasnya tinggi dan rendahnya harga diri dan budi seseorang itu bergantung kepada bahasa yang digunakan. Dan, dengan budi bahasa yang tinggi, menjadikan seseorang itu dihormati oleh rakan dan taulan. Sekian adanya.
Share This
Subscribe Here

 

LAMAN PRA UNIVERSITI DI SANA SINI

BLOG MANTAN PELAJAR

Followers

PENAFIAN

Dimaklumkan bahawa laman ini merupakan laman rasmi Pra Universiti SMK Khir Johari Tanjong Malim. Kami bertanggungjawab sepenuhnya terhadap setiap artikel atau bahan yang dipaparkan dalam laman ini. Walau bagaimanapun kami tidak bertanggungjawab atas kerosakan atau kehilangan maklumat hasil daripada apa-apa juga transaksi yang melibatkan laman ini. Sekian terima kasih.

HUBUNGI KAMI


PUSAT PENGAJIAN PRAUNIVERSITI,
SMK KHIR JOHARI, 35900 TG.MALIM,
PERAK DARUL RIDZUAN
TEL: 05-4596334
FAKS : 05-4582454
EMAIL:
t6kjtm@gmail.com

BLOG TENAGA PENGAJAR

PAUTAN AKADEMIK

LAMAN PRA UNIVERSITI SMK KHIR JOHARI, TG.MALIM Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa